Generelle betingelser

Handelsbetingelser

Som medlem af Astma-Allergi Danmark kan du til enhver tid stoppe dit medlemskab af foreningen. Betalt kontingent refunderes dog ikke efter udløbet af de 14 dages fortrydelsesret.

Medlemmer stopper deres medlemskab ved henvendelse på mail: info@astma-allergi.dk eller via telefon: 43 43 59 11

Ved køb af medlemskab til Astma-Allergi Danmark dk på www.astma-allergi.dk eller telefonisk, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag medlemskabet er købt.

For at gøre brug af fortrydelsesretten skal du henvende dig til info@astma-allergi.dk inden for 14 dage fra medlemskabets købsdato.

Sikkerhed og betaling

Betaling sker via betalingskort (Dankort / VISA-Dankort, Visa Electron, MasterCard, Maestro, eller VISA); betaling sker krypteret og formidles af quickpay.dk. Vi opkræver ikke gebyr for benyttelse af betalingskort. Ved tilmelding til arrangementer opkræves betaling automatisk ved tilmelding. Ved bestilling af medlemskab reserveres betalingen på dit betalingskort, men opkræves først efter vi har godkendt medlemskabet.

Dataregistrering

Alle personoplysninger behandles fortroligt og i henhold til persondataloven (Læs mere under GDPR).

Når du accepterer handelsbetingelserne, accepterer du de vilkår for databehandling, som fremgår af nedenstående link.

Du kan læse mere om dine vilkår og vores persondatapolitik på dette link: Persondatapolitik

Kontaktinformation

Astma-Allergi Danmark, Universitetsparken 4, 4000 Roskilde, Tlf. 43 43 59 11

CVR: 55 33 50 28

Vælg et medlemskab